.

znam…nema potrebe da se pravdam,ali želim…nije to pravdanje,ali ako ništa drugo,dugujem ti bar objašnjenje…i ti meni doduše,ali u tvojoj glavi nema mjesta za uočavenje tvojih pogrešaka…ili u srcu nemaš dovoljno hrabrosti da ih priznaš…nije stvar u tome što ćeš odbarati…a hoćeš…i znam da si već odabrala,iako možda još uvijek to odbijaš priznati…jesi…i ti to znaš čak bolje od mene…u redu je…ne boli me to,sa tim sam naučila…ali nikad neću naučiti da savladam bol kad te mjesecima ne poznajem…kada vodiš jedan sasvim drugi život…znam,reći ćeš da sam te ja isključila iz mog života…ali ti si se isključila sama…ne možeš očekivati od mene da ti dajem dio sebe,kad više ne poznajem osobu kojoj to dajem…ona stara ti na moje:"TREBAM TE",nikad ne bi odgovorila ne mogu…ne bi ni pokušala tako nešto…a ti si to učinilia…i pitaš me jesam li ljuta…ne zbog tog…jesam…nisam više…sad sam samo prazna…toliko da me to plaši…ne osjećam više ništa…pa čak ni ljubav,a to sam ti uvijek mogla dati…ali nekako si presjekla tu granicu…volim te…ali to više nije ona ljubav…ona…ona kojoj sam se poklanjala čitava,ne misleći da li ću izgubiti nešto zbog tog…možda je to i bila greška…zabravila sam da sam samo čovjek…i da imam ponos…i samopoštovanje…kriviš me zbog toliko toga…možda ja i snosim dio krivice…ali tvoja strana je mnogo teža…ne želim da ovo bude nešto zbog čega ćeš plakati…hoću samo da shvatiš da sve znam…i ne razumijem kako je sve ono naše uspjelo nestati…ali nestalo je…ja više nisam spremna da me imaš cijelu…nisam spremna više nikad dozvoliti nekom da me ima tako…previše bola ostane iza…a bila sam sigurna da iza nas ne postoji…nema sudbine…čovjek je taj koji upravlja…jedino je za neusjeh spreman okriviti sudbinu…a ovo nije bila sudbina…jer ona bi htjela da ma imaš…ovo je samo čovjek…možda baš ja…ili ti…nebitno…mogu navratiti u tvoj život…ali tamo neću naći ništa što me ispunjava…jer dio koji je pripadao meni je zanemarljiv…ti imaš onoj drugi dio…a ja sam se upravo osudila ne sebe samu…

horsewhisperer
I am not in this world to live up to other people’s expectations, nor do I feel that the world must live up to mine!

Komentariši